Wiemy, jak ważna jest dla Ciebie opieka serwisowa nad urządzeniami czyszczącymi
Urządzenia czyszczące Comac są sprzedawane w Polsce od 1995 roku. Na przestrzeni lat przekonaliśmy się, jak trwałe i solidne są to urządzenia.
Jednakże, jak każde urządzenie technicznie wymaga okresowej opieki serwisowej, aby zapewnić jej długotrwałe i bezawaryjne działanie.
W tym celu stworzyliśmy sieć serwisową na terenie całego kraju, aby móc szybko reagować na bieżące problemy techniczne użytkowników marki Comac.
Dodatkowo utrzymujemy bogato zaopatrzony magazyn części zamiennych oraz zapewniamy maszyny czyszczące na czas naprawy.
Zgłoszenie awarii urządzenia
Zgłoszenia awarii możesz dokonać na 2 sposoby:
- Poprzez formularz dostępny na stronie agapit
- Dzwoniąc na infolinię 600 33 55 66
Szybki serwis techniczny
Nasi doświadczeni technicy są dostępni pod telefonem, aby na szybko Ci pomóc. Dojazd do klienta trwa 48/72 godziny.
Magazyn części zamiennych
Wymiana częsci lub podzespołu trwa minuty. Sprowadzenie części od producenta – dni. Dlatego w Olsztynie mamy magazyn częsci zamiennych.
Maszyny zastępcze
Trudne sytuacje się zdarzają. Dlatego zawsze mamy plan B. Na wypadek wydłużającej się naprawy dostarczamy urządzenie zastępcze.
Jak działa serwis maszyn czyszczących Comac?
Po przyjęciu zgłoszenia od użytkownika o awarii urządzenia koordynator serwisu proceduje zgłoszenie w następujących krokach:
- koordynator weryfikuje usterkę telefonicznie, dopytując, jakie są objawy awarii lub niepożądanego działania maszyny,
- na podstawie uzyskanych informacji, koordynator przesyła instrukcję, jak uporać się z problemem,
- w przypadku, gdy awaria jest poważniejsza i użytkownik nie może sobie poradzić we własnym zakresie koordynator zleca wizytę serwisową,
- do miejsca użytkowania urządzenia czyszczącego przyjeżdża technik zaopatrzony w części zamienne,
- technik naprawia maszynę na miejscu i dokonuje sprawdzenia poprawności działania w obecności użytkownika,
- jeśli z jakichś powodów urządzenia nie da się naprawić na miejscu, technik zabiera maszynę do najbliższego punktu serwisowego,
- na życzenie użytkownika koordynator serwisu przekazuje maszynę zastępczą.